Regulamin sklepu internetowego MAJA SERVICE 

1. Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy MAJA SERVICE, działający pod adresem http://www.majaservice.cal24.pl/, prowadzony jest przez Jacka Majewskiego, z lokalizacją przy: ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki, działający pod numerem NIP: 8441119929, REGON: 790088750.
  2. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz korzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy MAJA SERVICE. http://www.majaservice.cal24.pl/, jak również prawa i obowiązki stron tych umów.
  3. Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży zawierane są ze Sprzedającym poprzez Sklep.
  4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klienci są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem.
  5. Każdy klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
2. Przyjmowanie i realizacja zamówień
  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje Regulamin.
  2. Zamówień w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne niebędące osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
  3. Zamówienia w Sklepie można składać przez stronę internetową sklepu: http://www.majaservice.cal24.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@majaservice.com.pl, 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.
  4. Po dokonaniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia.
  5. Umowa zostaje zawarta, gdy Sprzedający wyśle wiadomość o przystąpieniu do realizacji Zamówienia. Takie potwierdzenie będzie przesłane drogą mailową.
  6. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
  7. W przypadku braku dostępności zamówionych Produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o braku możliwości zrealizowania zamówienia i uzgodni z nim sposób zwrotu uiszczonej kwoty. Jeżeli brak możliwości realizacji Zamówienia dotyczy tylko chwilowej niedostępności produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o możliwym terminie zrealizowania złożonego Zamówienia.  
  8. Zamówienia muszą zawierać wymienione poniżej dane:
  • imię i nazwisko (lub nazwę firmy) Klienta
  • NIP (w przypadku firm)
  • adres dostawy
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  • nazwę i ilość zamówionych Produktów
  • sposób dostawy
  • sposób płatności
3. Ceny i realizacja płatności
  1. Ceny produktów widoczne na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  2. Sklep internetowy MAJA SERVICE zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz przeprowadzania akcji promocyjnych. Nie dotyczy to zamówień w trakcie realizacji.
  3. Płatność za zamówione Towary powinna być dokonana przez Użytkownika w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy.  
  4. Możliwe są następujące sposoby zapłaty:
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki,
  • przelewem - przed dostarczeniem przesyłki.
4. Dostawa i koszty transportu
  1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem: kuriera DHL, odbioru osobistego.
  2. Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 14 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia - skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy.
  4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
  5. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu w Sklepie stacjonarnym, pod adresem ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki.
5. Zwrot
  1. Klient ma prawo do zwrotu Produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Do Produktu należy dołączyć paragon lub fakturę.
  3. Produkt nie może mieć żadnych śladów użytkowania.  
  4. Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności, nie później niż w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. 
  5. Jeśli Konsument zdecyduje się odstąpić od zawartej przez Internet umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, ma obowiązek pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej - kosztów odesłania towaru do Sprzedawcy.
  6. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi, w odniesieniu do umowy, Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie.
6. Reklamacje
  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Produktów fabrycznie nowych i wolnych od wad.
  2. Zakupiony Produkt podlega reklamacji do dwóch lat, od dnia jego otrzymania przez Konsumenta, jeżeli została stwierdzona wada lub Produkt jest niezgodny z opisem.
  3. Gwarancji nie podlegają Produkty, które zostały uszkodzone w trakcie nieprawidłowego korzystania lub zużycia.
  4. Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację, numer zamówienia, uzasadnienie składania Reklamacji wraz z wskazaniem nieprawidłowości Produktu oraz oryginał lub kopia dowodu zakupu.
  5. Produkt z reklamacją należy wysłać na adres: MAJA SERVICE Jacek Majewski, ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki, nr tel. 729-468-763
  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  7. Po rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedający poinformuje reklamującego o jej pozytywnym rozpatrzeniu lub odmowie (informacja o odmowie będzie uzasadniona).
7. Postanowienia końcowe
  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży Produktów lub Usług znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Umowa sprzedaży jest zawierana między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Regulamin jest dostępny dla wszystkich Klientów za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie internetowej Sklepu http://www.majaservice.cal24.pl/.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Sklep internetowy MAJA SERVICE zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie w dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Sklepu.