Regulamin sklepu internetowego MAJA SERVICE
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy MAJA SERVICE, działający pod adresem http://www.majaservice.cal24.pl/, prowadzony jest przez Jacka Majewskiego, z lokalizacją przy: ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki, działający pod numerem NIP: 8441119929, REGON: 790088750.
- Regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz korzystania z usług świadczonych przez sklep internetowy MAJA SERVICE. http://www.majaservice.cal24.pl/, jak również prawa i obowiązki stron tych umów.
- Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży zawierane są ze Sprzedającym poprzez Sklep.
- Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klienci są zobowiązani zapoznać się z Regulaminem.
- Każdy klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
2. Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje Regulamin.
- Zamówień w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne niebędące osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
- Zamówienia w Sklepie można składać przez stronę internetową sklepu: http://www.majaservice.cal24.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@majaservice.com.pl, 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę.
- Po dokonaniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia.
- Umowa zostaje zawarta, gdy Sprzedający wyśle wiadomość o przystąpieniu do realizacji Zamówienia. Takie potwierdzenie będzie przesłane drogą mailową.
- Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
- W przypadku braku dostępności zamówionych Produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o braku możliwości zrealizowania zamówienia i uzgodni z nim sposób zwrotu uiszczonej kwoty. Jeżeli brak możliwości realizacji Zamówienia dotyczy tylko chwilowej niedostępności produktów, Sprzedający poinformuje Kupującego o możliwym terminie zrealizowania złożonego Zamówienia.
- Zamówienia muszą zawierać wymienione poniżej dane:
- imię i nazwisko (lub nazwę firmy) Klienta
- NIP (w przypadku firm)
- adres dostawy
- adres e-mail
- numer telefonu
- nazwę i ilość zamówionych Produktów
- sposób dostawy
- sposób płatności
3. Ceny i realizacja płatności
- Ceny produktów widoczne na stronie internetowej Sklepu są wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Sklep internetowy MAJA SERVICE zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz przeprowadzania akcji promocyjnych. Nie dotyczy to zamówień w trakcie realizacji.
- Płatność za zamówione Towary powinna być dokonana przez Użytkownika w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia umowy.
- Możliwe są następujące sposoby zapłaty:
- za pobraniem - przy odbiorze przesyłki,
- przelewem - przed dostarczeniem przesyłki.
4. Dostawa i koszty transportu
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem: kuriera DHL, odbioru osobistego.
- Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 14 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia - skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy.
- Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu w Sklepie stacjonarnym, pod adresem ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki.
5. Zwrot
- Klient ma prawo do zwrotu Produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Do Produktu należy dołączyć paragon lub fakturę.
- Produkt nie może mieć żadnych śladów użytkowania.
- Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane płatności, nie później niż w terminie 14 dni, od dnia otrzymania Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu.
- Jeśli Konsument zdecyduje się odstąpić od zawartej przez Internet umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, ma obowiązek pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej - kosztów odesłania towaru do Sprzedawcy.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi, w odniesieniu do umowy, Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie.
6. Reklamacje
- Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Produktów fabrycznie nowych i wolnych od wad.
- Zakupiony Produkt podlega reklamacji do dwóch lat, od dnia jego otrzymania przez Konsumenta, jeżeli została stwierdzona wada lub Produkt jest niezgodny z opisem.
- Gwarancji nie podlegają Produkty, które zostały uszkodzone w trakcie nieprawidłowego korzystania lub zużycia.
- Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację, numer zamówienia, uzasadnienie składania Reklamacji wraz z wskazaniem nieprawidłowości Produktu oraz oryginał lub kopia dowodu zakupu.
- Produkt z reklamacją należy wysłać na adres: MAJA SERVICE Jacek Majewski, ul. Parkowa 9, 16-400 Suwałki, nr tel. 729-468-763
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Po rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedający poinformuje reklamującego o jej pozytywnym rozpatrzeniu lub odmowie (informacja o odmowie będzie uzasadniona).
7. Postanowienia końcowe
- Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży Produktów lub Usług znajdujących się na stronie Sklepu.
- Umowa sprzedaży jest zawierana między Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin jest dostępny dla wszystkich Klientów za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie internetowej Sklepu http://www.majaservice.cal24.pl/.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Sklep internetowy MAJA SERVICE zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie w dowolnym czasie. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Sklepu.